3 Haziran 2009 Çarşamba

GİİİTT




Sen vurdun yine aklıma
Yine düştüm dipsiz kuyulara al bu sevdanı çek git artık canımdan cananımdan
Kime sitem edeyim.
Yine boğluyorum yine karardı dünyam yine avuçlarında yüreğim sık sıkabildiğin kadar
Yine düğümlendi gözyaşlarım boğazımda yine gittim uçsuz bucaksız sahralara


Bir ışık bir ışık
Sana değil inan sensizliğe ihtiyacım var
Yaşamak istiyorum...

Artık yeşili oksijeni hissetmek istiyorum artık Dünyanın nimetlerini yaşamak istiyorum BEN artık sendeğil BEN
Olmak istiyorum
Artık sensizliği Yaşamak istiyorum
Ahh bu geceler ne acımasız
Açıyor örtüğüm Yüreğimdeki tüm kalın perdeleri
Benim sana değil sensizliğe ihtiyacım var.
Yüreğimdeki kanayan yaranın dinmeye ihtiyacı var
Giiitt bir bulut ol bir rüzgar bir hayal ol
Bir rüya ol ama gitmek için ol
Uynadığımda bir gecelik kabus ol sadece
Bırak artık şu yüreğimi avuçlarından bırakki
Sıkmayan avuçlara verebileyim
Bırak artık...










2 yorum:

  1. çok güzel yazılmışş harikaa :)BEN artık sendeğil BEN
    Olmak istiyorum buraya bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Şirinem bazen kendimizi değer verilmeyi haketmeyen birilerine o kadar adıyoruzki benliğimizi unutuyoruz. O yüzden BEN rtık sen DEĞİL BEN olmak istiyorum. Kendimizi unutup kimseye haketmediği değeri vermeyiz umarım hiç birimiz. sonra böyle ağlayan yürekler dile gelip sitem ediyor işte SEVGİYLE KAL :)

    YanıtlaSil

 

derince © 2008 . Design By: SkinCorner