21 Kasım 2008 Cuma

Baba mısın Sapık mısın?


Bu gün bir kez daha insan olduğumdan nefret ettim. sabah işime geldim güzel bir gün umuduyla herkesin yaptığı gibi şu haberlere bi göz atayım dedim. Hay atmaz olaysaydım; adamın biri ne adamı ya hayvanın biri, öz kızına 9 yl boyunca tecavüz etmiş.
kızcağız şimdi 16 yaşında, yani 7 yaşındayken bu tacizler başlamış. 3 tanede kürtaj yaptırılmış. Sözüm ona anne olacak kadın bunu biliyor ve göz yummuş buna yıllarca ( korkuyormuuuşş)!! Bak sen yahu! Ben kızıma bunu yapan adamı uykuda gebertir gider aslanlar gibi 20 senede verilse paşa paşa yatarım be ! şimdi o kızcağız çocuk esirgeme yurduna verilmiş.

Haberde okuduğum kadarıyla sara hastalığına yakalanmış. işte burada da sistem bozukluğu devreye giriyor. Evet çocuk esirgeme yurduna veriliyor baba tutuklanıyor, yani adalet sağlanıyor herkesin vijdanı rahatlıyor. Ya o küçük kızın hayatı sizce düzeliyormu bundan sonra ?

Cem Karaca’nın şarkısında söylediği gibi( ben feleğin tekerine çomak sokarım).

2 yorum:

  1. Kümeler halinde yozlaşıyoruz farkında mısınız?
    Bir yanda dar gelirli yaşam standarlarına mahkum edilenler, bir yanda da tvlerden özendirilen hayatlar, tırmandırılan cinsellik.
    Hayatın eğri ve bozuk tarafına bakan ve baktıran özendiren mecralar.
    Komün halinde bayıltıyorlar hepimizi..

    YanıtlaSil
  2. Rüyacı çok haklısın. Bence ekonomik kriz çözümünden önce ahlak değer yargılarımızı gözden geçirip onarmalıyızki,ekonomik kriz ve bunun gibi bir çok şeyle savaşma gücünü bulabilelim.

    YanıtlaSil

 

derince © 2008 . Design By: SkinCorner