15 Nisan 2009 Çarşamba

Azıcık Gülümse

Haberi aynen yazıyorum. ''Artyol Sidorkin isimli Ural bölgesinde yaşayan adam, ladin ağacının tohumunu ağız yoluyla yuttu. Tohum akciğerde bol oksijen yardımıyla yeşerdi ve büyümeye başladı.''
Durun daha bitmedi bu fidan 6 cm boyutuna geliyor. Adamın akciğerinde.
Allahım ''Hikmetinden sualolunmaz''Sözü'nü yine hatırladım.
İnsan beyni bu. Aklıma türlü türlü hayaller geldi.


Düşünebiliyormusunuz? üzüm, yiyip çekirdeğini yuttuğumuzu akciğerimizde, bir asma, ağacının büyüdüğünü,
hemde asma dalları uzadıkça uzar ağzımızdan çıkar tüm vücudumuzu sarar, hatta bide salkım salkım üzüm, verir Asmamız yolda yürüyoruz ,teyzenin biri evladım canım üzüm çekti. Şurdan bir salkım versene ağğ teyze lafımı olur alsana bir salkım üzüm,


yada bir elma ağacı düşünüyorum. Yani herkes kendi meyvesini kendi üretiyor.

Eminimki Derin espirilerine biraz daha çalışman lazım diyeceksiniz ama Hayal gücüm bu şekilde meyve verdi.:)


E haberde komik geldi. Paylaşayım dedim.

Varsa sizinde bu konu hakkında paylaşacağnız daha komik fikirler yorumunuzu beklerim.

herkese sevgiler.:)




5 yorum:

  1. Vay salak adam vay
    Bunun nesini paylaşmam gerekiyor
    Ağaç olmak hiç cazip değil
    Hele sera gazlarının yeryüzüne hakim olduğu son yıllarda
    Ben saksı olmak isterdim
    Toprağı korumak için.
    Bir gün onuda yutan salak bir adam çıkar diye

    Bak ne yazdım
    Derin ve anlam dolu :)

    İyi geceler

    YanıtlaSil
  2. Seninle gurur duyuyorum bu müthiş yorumundan dolayı. mesaj dolu bir yorum on numara
    Hadİ bakalım yokmu artıran :)

    YanıtlaSil
  3. Haa bu arada bloğuma hoş geldin şerefler, verdin.
    Senin bloğunada baktım. Vallaha ne yalan söyliyim iştahım kabardı hele son zamanlarda müthiş zayıflama isteği duyduğum şu aç günlerimde
    etik değil ama kusura bakma sen, diye hitap ettim. Bunuda böyle mazur gör bu seferlik iyi geceler:)

    YanıtlaSil
  4. :) iyi geceler.
    Hoşbulduk
    O adama dikkat et bloğunu yemesin :))

    YanıtlaSil
  5. Kara kalem bişey diyecem eminimki güleceksin şu adımdan çaldığın Derin adlı yazına yorum yapmak istedim ama abi aradım taradım nerden (yorum yaz) böşümün göremedim ve bu zorluğu sadec senin bloğunda yaşadım. neyse kalemine duygularına sağlık. Gerçekten çok derin düşünülüp yazılmış
    ne diyelim yaşadığımız gerçekler acı bir çığlık gibi yüreğimizden sözlerimize dökülüyor. Saygılar

    YanıtlaSil

 

derince © 2008 . Design By: SkinCorner