16 Nisan 2009 Perşembe

Yaşanmışlık ve yaşanmamışlık adına

Nedendir bilmiyorum? Bu şarkıyı dinlerken ben otursam bile başım beni alır uzaklara götürür. Muhayilimde kalan bir kaç resimlik çocukluğuma, elimden kayıp giden yaşanmamış gençliğime. Şimdi mi? Bir bardak şarapla geçmişe, belkide yaşarsam gelecekte de bu güne ağlayacağım. Neden bu tezatlar zincirinde yaşıyoruz ki? Ruhumdaki tutarsızlık mı? Yoksa bu şarkının beynimde oluşturduğu geçmişe yolculuk mu bilmiyorum, ama Söyleyen güzel söylüyor söylenen güzel söyleniyor. Fazla söze gerek yok dinleyelim.

2 yorum:

  1. sabah da ben radyoda "vega-bu sabahların bir anlamı olmalı"ya denk geldim. eski bir hikayeyi anımsattı, çoktaaaan külleri savrulan. içim üşüdü...

    YanıtlaSil
  2. Bazen bir şarkı yetebiliyor tüm unuttuğumuzu sandığımız şeyleri hatırlatmaya;Bazende unutmamak için direniyoruz şarkılarla, içimizi acıtmak vede üşütmek bize nerdeyse zevk verir.

    YanıtlaSil

 

derince © 2008 . Design By: SkinCorner