12 Ocak 2009 Pazartesi

Başkaları sizin hakkınızda ne düşünüyor? Mim!

JerenCe bana bir mim paslamış ve bu mimde 10 soruluk bir anketi cevaplamamı ve sonuçları paylaşmamı istemiş. Her ne kadar bu tür anketlere pek inanmasam da henüz yeni olduğum ve bunu blog dünyasında bir gelenek olarak uygulanan bir oyun olduğu için kuralı bozmadan mimi cevaplayıp; pasımı atmak gerekiyor. İşte anket sonuçları şöyle: Kibirli Başkaları sizi dikkatle başedilmesi gereken biri gibi görüyorlar, dışarıdan ben merkezci, kibirli ve baskın karakterli olarak algılanıyorsunuz. Onlar, size özenip sizin gibi olmak isteyebilirler ama asla size güvenmezler ve sizinle ilişkiye girmekten kaçınırlar. Ama özgüveniniz o kadar yüksektir ki başkalarının dediklerine pek kulak asmassınız.
Şimdi sıra geldi mimlenecek kişilere; ben ilk olarak kırmızı günlük ve Arzunun incilerine paslıyorum. Onlarında bloglarında anket sonuçlarını yazmalarını istiyorum.

5 yorum:

  1. biraz geç oldu ama ben daha yeni ve tesadüfi gördüm mimlendiğimi kusura bakmayasın :)) zaten çok sık mimlendiğim gibi bu mimleri çok geç yanıtlamakla meşhurumdur :)) en kısa sürede cevaplanacağına emin olabilirsin teşekkürler...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bilmukabele sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
  3. artık çok ayıp oldu şu mimi hemen cevaplayayım diye niyetlendim az önce ama sorulara ulaşamıyorum. "üzgünüz bu sayfaya erişilemiyor" şeklinde bir bilgi çıkıyor sayfaya girdiğimde :(((

    YanıtlaSil
  4. neyse ben bir şekilde ulaştım sorulara ve geçte olsa mimini cevaplamış oldum. bu arada sonuçtan hiç memnun kalmadım kesin bir hata var bu ankette :))

    http://beenmaya.blogspot.com/2009/02/kibirli-mi-dediniz_2328.html

    YanıtlaSil
  5. bende inanmayırum ama yinede merak işte acaba tutarmı deniliyor :)

    YanıtlaSil

 

derince © 2008 . Design By: SkinCorner