23 Ocak 2009 Cuma

müşteri şikayet mektubunda son nokta

Zaman zaman e-maillerime çok ilginç mesajlar düşüyor, hepiniz bilirsiniz. İşte bu ilginç maillerden bir tanesi, biraz traji komik, ama kesinlikle gerçeklik payı çok yüksek. Düşünerek, ama benim gibi çok gülerek zevkle okuyacağınızdan eminim. Olay bir tüketicinin başına gelenleri anlatıyor: Vestel'e yazılmış gerçek bir tüketici mektubudur:
vestel onyx flat 82 ekran 16:9 100 hz pip marka televizyonu sene önce 2.100 ytl vererek satın aldım. bu süreç (1 yıl önce)
içerisinde ilk önce konjektörü bozuldu. sebep olarak stand by)
konumunda bıraktığınız için bozuldu dediler. 260 ytl ücret
aldıktan sonra tamir ettiler. ya sabır olur böyle şeyler dedim
sineye çektim. bu arızanın üzerinden 1 yıl geçti. bu kez
renkler gitmeye başladı. servis çağırdım. renk tüpü bitmiş 600
ytl dediler. bu durum, yenisi 1000 ytl civarı olan bir
televizyonun, tüpü 600 ytl olunca çöpe at yenisini al demek. 82
yılında amcamın almanya’dangetiridiği itt schaub lorenz marka
televizyon hala takır takır çalışırken vestel üretimi 2.100
ytl'lik televizyon çöp oluyor. avukat olsam sizinle uğraşırım.
ama ben bu dünya da olmasa da öbür dünyada kesin çözüm yaratan
başka bir yol seçiyorum.

şimdi….bu televizyonu üretenin, yapım aşamasında çalışanın,
kamyona koyup istanbul'a getirenin, mağazasına koyup
müşterisine satanın, eve getirip kuran teknik servisinin,
vestel reklamın da oynayan sanatçısının, o fabrikayı yapan,
mimar ve mühendisinin bu firmanın sahibi mehmet nazif zorlu
olmak üzere ölü - diri tüm zorlu ailesinin

allah bin türlü belasini versin….. iki yakalari bir araya
gelmesin…. fabrikalari yansin, ocaklari batsin….. kuru ekmeğe
muhtaç kalsin….. kestiği kurbanlar ettiği dualar kabul olmasin…
mezarlarina bir tas su döküp, fatiha okuyan olmasin…..
cehennemin en dibinde cayir cayir yansin….. vatandaşta sattiği…
çürük malin parasiyla satin aldiği uçaği düşsün, yati batsin…..
soyu kurusun…. arayani sorani olmasin……
amentü birsin ve billahi nursun. bütün müsibetlerin vestel'in..
üzerinde dursun.
eveet. şimdi rahatladim.

gelelim ben im gibi ‘yerli malı yurdun malı herkes bunu
kullanmalı’ düşüncesi ile yaşayan ulusalcı öküzlere....
araştırmadansormadan, en azındanwww.sikayetvar.com'da ki
vestel hakkında yazılanları okumadan2.100 yytl verip bu
televizyonu alan birisi olarak, öküz olduğumu kabul ediyorum...
ama günün birinde bu aile’ye (zorlu) mensup birisiyle
karşılaşırsam, burnunun üzerine kafayı koyacağımı buradan
taahüt eder, şimdiden yaptığım bu açık tehdit’i yetkili
savcılıklara bildiririm. ayrıca allah kısmet ederse bu yaz
tatilinde çeşme’ye giderken, üşenmezsem arabanın bagajına
televizyonu koyup vestel fabrikasının kapısının önüne atacağım.
o fabrika da bu televizyonu üreten herkesin münasip bir yerine.
sokacakları kadar un ufak edip hediye olarak bırakacağım. tabii
en büyük parça mehmet nazif zorlu’ya.. vestel kullanıcısı bir
müşterisinden hatıra olarak.
bu yazdiklarima ilaveten yok biz doymadik bi de küfür ve dayak
yemek istiyoruz diyorsaniz adresim de telefonum da gerçektir.
yiyorsa arasiniz. sizden bu durumu düzeltmeniz için birşey de
istemiyorum. zira firma olarak zaten böyle bir vizyonunuz yok.
mali satana kadar sizin işiniz. allahin babadağli basmacisindan
elektronik devi olursa bu kadar olur zaten



Alıntıdır...

5 yorum:

  1. yazılan zamanla bugün arasında menfi müspet birşeyler oldu mu acaba?? (kendini arayan adam)

    YanıtlaSil
  2. Valla zorlu şirketi ve adam arasında oldumu olmadımı bilmiyorum? Ama şimdiki zaman adına görüşlerimi söylemem gerekirse her şey menfi
    tabi sorunuzu yanlış anlamadıysam :)

    YanıtlaSil
  3. 2004 yılında çayır ova daki vestel bayisinden (ses pazarlamadan ) almışolduğum buzdolabının garantisi bitmeden 4 ay önce kapak contasındaki yırtık nedeni ile kapak değişimi yazıldı(tarih2007 mayıs ayı)aradan geçen koskoca 2,5 yılda malesef hala kapağı değiştirmediler servisi kaçkere ardıysam 10 gün sonra dediler artıkbende ümüdimi kestiğim için aramayı bıraktım artık bende cevremdeki dostlarıma akrabalarıma vestel markasını elimden geldiği kadarıylakötüleyip almamalarını sağlıyorum birgün evimdeki vestel markalı ürünleri sokağa çıkarıp güzel bir reklam flimi çekeceğim ve internette yayınlıyacağım bakalım vestelin reklamımı daha etkili olacak yoksa benimkimi o serviste çalışanların suçu yok ama servisi yönetenlerin hepsinin allah belasını versin ben adil tunca çayırovagebze 05412011259 tel

    YanıtlaSil
  4. Adil bey sizede geçmiş olsun. ama bu konuda şikayetinizi dilegetireceğiniz tükedici şikayet masaları var bence bilinçli bir tükedici olduğumuzu gösterirsek bu tür üretici firmalar bize hakettiğimiz önemi vermek zorunda kalıcaklardır.

    YanıtlaSil
  5. ağsına sağlık yaztıklarının 2 katıda benden

    YanıtlaSil

 

derince © 2008 . Design By: SkinCorner