8 Ocak 2009 Perşembe

NO SMOKİNGN

Bu gün 17 yıllık bir dostumda, ayrılışımın 4. günü, bu dostumun adı sigara, 17 yıllık bu kötü arkadaşımı mutlu, üzgün, sinirli aklınıza gelecek her ruh halinde sadece ilk onu seçiyordum. Açıkçası şimdi büyük bir boşlukta hissediyorum kendimi. Bazen çok büyük sinir harbi yaşadığım anlar oluşuyor. Dile kolay tam 17 yıl Ama çok çok kısa bir süre olmasına rağmen her geçirdiğim günün sonunda. Kendim için çok büyük bir iyilik yaptığımın farkına varıyorum.
İş yerindeki mesai arkadaşlarımla böyle bir girişimde bulunalım mı diye konuşurken açıkçası pekte başarılı olacağımı düşünmüyordum. Önceki birçok deneyimimde tekil olarak başarısız olmuştum. Şunu anladım ki, her konuda olduğu gibi çoğunluğun çabası etkili oluyor.
Biraz kilo almaktan korksam bile sanırım bu sefer arkadaşlarımın da etkisi ve desteğiyle başaracağım. Bu arada sen sigarayı bırakamazsın diyip benle bahis oynayanlar şimdiden yenildiklerini kabul etsinler… Ha bana sen sigarayı bırak sana söz ne istersen alacağım… Diyen sevenlerime’’de duyurulur! Sigarayı bıraktım Darısı içenlerin başına…

6 yorum:

  1. darısı başımıza...

    YanıtlaSil
  2. herşey den önce güzel bir blog hazırlamışsınız tesadüfen uğrdım habersiz umarım kusuruma bakmazsınız yazı dikkatimi çekti
    bende bu kötü den ayrıldım dost diyemiyecem çünkü dostun kötüsü yoktur ve bu arada da tabiki
    tebrikler kötüyü bıraktığınız için
    çalışmanızda ve hayatınız da başarılar

    YanıtlaSil
  3. akkiligne dost dedim çünkü kötüde olsa uzun zaman beraberdik benim ısrarımla tabiki...Bende sizi tebrik ediyorum. darısı içenlerin başına. Bende size başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
  4. çok sevindim canım hem canına hemde kesene zarardan başka bişey değil sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler bendende sevgiler:)

    YanıtlaSil

 

derince © 2008 . Design By: SkinCorner